' ' ' ' ' La lionesa: Trufa cuita ' ' ' ' ' ' ' ')

Pàgines

Trufa cuita



El cap de setmana passat, la bateria del cotxe es va jubilar i va dir prou.
Ostres, és cap de setmana!! Tots els tallers tancats, però, per sort tenim un amic que és metge de cotxes i en un plis plas va solucionar el problema.

Avui, com bons amics hem anat a casa seva i com que saben que és molt llaminer li hi he fet un braç de gitano. De fet, li vaig fer el diumenge passat, però no hi varem poder anar i ens el vàrem menjar nosaltres.

Ingredients:

200 dl de nata
30g de sucre
160g de cobertura
30g de mantega
Opcional un raig de brandi

Poseu la nata i el sucre al foc. Quan arrenqui el bull la traieu, afegiu la cobertura i remeneu amb una espàtula de fusta fins que tot estigui dissolt. Finalment, hi afegiu la mantega, remeneu fins que tota la pasta estigui homogènia i, el deixeu refredar a la nevera durant dues hores. Tot seguit, munteu aquesta trufa com si fos nata, però aquest cop, si pot ser amb una batedora mecànica millor.
Ja teniu la trufa per decorar!



Bon profi!

18 comentaris:

  1. Ostres Narcís, al cap i a la fí, t´ha sortit bé la jugada...el braça de gitano no ha sorit de casa....
    Per cert, suposo que el pa de pessic és el de la recepta del braç de nata oi?

    ResponElimina
  2. Pa amb xocolata ets una llaminera
    Petonets

    ResponElimina
  3. Hola Cristina
    Gràcies per la visita.
    Dons sí, el pa de pessic és la recepta del braç de nata, però avui hi he fat alguna variació a la fórmula
    Salut

    ResponElimina
  4. Hola Narcís,
    La Núria m'ha convidat a dinar el dia 29 i ja li he dit que com a condició de que pogueu 'gaudir de la meva presència' cal que tu em facis un postre, jeje
    Aquest d'avui m'ha agradat molt, però et deixo escollir, aixó sí, trionfaràs si és de xocolata!!
    Quina canya que porteu amb els blocs de cuina la Núria i tu! Felicitats!

    ResponElimina
  5. Jo sé posar bombetes, i planxar, i... o sigui que si vols ja em pots portar aquesta magnífica peça d'artesania! ^^

    ResponElimina
  6. Si jo sóc el teu amic, paso a buscar-lo i ja em faries un altre a la propera vegada... Simplement... deliciós! Una abraçada,

    ResponElimina
  7. Hola Anna
    Això es està fet.
    La Núria m'ha comentat que vindreu a dinar. Ara tinc que pensar quin postre et faré. De totes maneres ja m'has donat pistes.
    Una abraçada

    ResponElimina
  8. Hola cuina vermella
    Pel que he vist, saps fer aquestes i moltes coses més.
    Gràcies
    Salut

    ResponElimina
  9. Gràcies Eri
    El meu amic ha estat molt content avui, no s'ho esperava.
    Salut

    ResponElimina
  10. Un dia provaré a fer aquesta trufa.MMM!! quina pinta!!!Gràcies!
    Emma

    ResponElimina
  11. Óstres Narcís, com sempre el teu blog és una autèntica temptació!! Quina delícia de braç!

    ResponElimina
  12. Narcís, gràcies pel teu comentari al meu blog! Desconeixia el teu!! I veig que fas uns braços d'autèntic professional!! Enhorabona!

    ResponElimina
  13. Hola! he arribat al teu bloc per casualitat i ha estat tota una troballa! és un plaer trobar a la blogosfera receptes d'un autèntic pastisser, gràcies per compartir-les.

    ResponElimina
  14. Hola Emma
    De trufa hi ham moltes versions, però aquesta resulta.
    Gràcies


    Gràcies fogonsdelabordeta. Diuen que estava molt bo. No he tingut temps per provar-los.

    Per la Mercè
    Estic content d'haver engegat aquest projecte, m'està donant moltes satisfaccions per part de tots vosaltres.
    Gràcies

    Per l'Eva
    Feia 30 anys que no feia pastisseria (be alguna cosa si), i la veritat que estic gaudint com un nen a la cuina.
    Gràcies

    ResponElimina
  15. Feia dies que mirava a veure quina nova delícia preparaves. He de dir que el braç de gitano anterior tenia una pinta d'allò més bona, però aquesta trufa cuita, potser, el supera.
    En fi, jo de moment vaig recreant la vista, espero recrear el paladar aviat.

    ResponElimina
  16. Hola Narcís!
    Tot i que té uns quants passos, la veritat és que em pensava que era molt més difícil que no pas ens has explicat. Gràcies, per tant!

    Salut!

    ResponElimina