' ' ' ' ' La lionesa: Petita crònica de la I trobada de blocaires organitzada per la revista Cuina a la Fira del porc i la cervesa 2012 ' ' ' ' ' ' ' ')

Pàgines

Petita crònica de la I trobada de blocaires organitzada per la revista Cuina a la Fira del porc i la cervesa 2012

Els que em coneixeu sabeu que no sóc home de moltes paraules  i molt menys escrites, però no puc deixar de fer  un reconeixement a la feina que l'equip de la revista Cuina i en Pep Nogué van fer dissabte perquè aquesta I Jornada de blocaires a Manlleu amb motiu de la Fira del porc i la cervesa  fos un èxit. Estic segur que els va ser molt difícil triar només 25 finalistes.
Al matí em va ser impossible d'assistir-hi. Em vaig perdre algunes coses que m'hagués agradat molt poder veure,  com l'horta ecològica. Tal com haureu vist, tant en el bloc de la Núria com en el meu, anem cap a productes menys manipulats,de proximitat i si pot ser ecològics (farines, verdures, carns...) També em va saber greu no poder  veure els plats que va preparar en Pep Nogué.
El dinar us puc assegurar que era boníssim: els detalls dels tastets, les explicacions del cerveser d'Ausesken sobre el procés d'elaboració de les seves cerveses artesanals, la crema de patata amb cervesa de primer, les costelles de porc cuites d'una manera realment original. Per sort, encara ens  van deixar lloc pels postres fets amb xocolata, que eren tant suaus que lliscaven per la gola, deixant-nos  aquell gust satisfactori que ha de ser el final d'un bon dinar.
En acabar, la foto de rigor de tots els participants i després de donar les gràcies al servei del restaurant de la cooperativa Sambucus, la Núria i jo vam desfilar cap a les paradetes de la fira. A baix, a les voltes,  vam poder fer-la petar amb en Miquel del bloc lesreceptesdelmiquel i la seva muller, tastadora oficial de tots els seus plats, com ella diu.
Després un bon tomb per la fira, compra aquí i compra allà. Salutacions als de la parada de la cervesa del Montseny i cap a la carpa on Rosa Maria Espinosa, responsable Tècnica de Menja sa , ens va explicar les propietats de la cervesa i el porc.
Al final vaig tenir una gran i inesperada sorpresa quan em van cridar per dir-me que m'havien concedit el premi a la categoria dels postres. Un  premi que consisteix ni més ni menys en un fabulós curs de xocolata amb David Lienas. Tot un privilegi!
Gràcies!

El primer Dia CUINA

Recepta guanyadora de la catagoria postres


18 comentaris:

  1. Enhorabona als finalistes, ja es veu que us ho vareu passar molt bé! Una abraçada!

    ResponElimina
  2. De nou, moltes felicitats Narcís, ha de ser molt emocionant ser un del premiats, es una recepta molt original i segur que va ser un dia molt divertit.
    Petons.

    ResponElimina
  3. Narcís,
    Va anar tot tan ràpid que no ens van poder acomiadar. Enhorabona pel premi i ja m'he fet seguidora per a veure tot allò que fas de bo.
    Una abraçada,
    Nani

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona cuina
      Si noia.
      Nosaltres estàvem molt cansat i varem fer l’esforç de pujar, i mira per on Premi!!
      Varem marxar de seguida.
      Gràcies

      Elimina
  4. fue un placer Narcis poder compartir un rato junto a nuestras respectivas mujeres y asi ya me contastes en primicia como habia ido el dia y ves como te dije que tenias un 50% de posibilidades de premio¡¡Me alegro mucho por ti mestre
    una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Miquel
      Per nosaltres també va ser un plaer parlar amb vosaltres
      Gràcies!!

      Elimina
  5. Felicitats Narcís!!! Els postres sempre son lo mes "desitjat" dels dinars i sopars...i si a sobre son bònics com aquest, doncs.. premi asegurat!

    ResponElimina
  6. Em van convidar, però no hi vaig anar. Suposo que us ho vau passar molt bé...i les teves postres formidables, clar, d'un professional.
    Enhorabona pel premi, nano.

    ResponElimina
  7. felicitats, narcís, una recepta molt bona que mereixia sens dubte el premi!

    ResponElimina
  8. Hem sortit guapos a la foto, oi Narcís? hahahaha!!
    Una abraçada a tots dos!
    Eduard.

    ResponElimina